Rizs zöldborsóval és pestoval

 2011.01.23. 17:30

Szintén Carla Bardi recept, mely életmentő keményítőnapon...

Hozzávalók (4):

  • 400 g rizs
  • 150 g zöldborsó
  • 90 g vaj
  • 1 fej hagyma
  • só és bors
  • 2 ek petrezselyem
  • pesto ízlés szerint

Elkészítés:

Az eredeti receptben külön-külön kell megfőzni a rizst és a borsót, de én inkább maradtam a saját bevált rizsfőzési technikámnál.

A vajon pár percig pároltam a hagymát és a zöldborsót, majd beletettem a rizst. Kétszer annyi mennyiségű vizet mértem ki (1 bögre rizshez 2 bögre víz), sóztam és borsoztam. Megvártam, amíg felforr, majd előmelegített sütőbe tettem (200 oC), és addig főztem, amíg a rizs be nem szívta az összes vizet.

Amikor elkészült, hozzákevertem a friss petrezselymet. Forrón kell tálalni, és tálalás előtt kell hozzáadni az ízlés szerinti mennyiségű pestot. Ha eltekintünk a pesto-ban található sajttól, keményítőnapra kiváló fogás önmagában vagy más diéta-kompatibilis zöldséggel. Én legutóbb két percig párolt, majd lisztbe forgatott és olajban kisütött brokkolival ettem.

Címkék: olasz gasztro köret pesto rizs borsó gastro zöldborsó brokkoli keményítőnap carla bardi cukorborsó

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemfoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr772607741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása