Borzacska sertésszűzből

 2011.07.17. 13:17

Bevallom, péntekig azt sem tudtam, mi az a borzacska, de a szekszárdi Mango Mediterrán Étteremnek hála (ahol napi ajánlatban örvendeztettek meg minket ezzel a nagyszerű étellel), ma már nemcsak tudom, ajánlom is Nektek. Aki szereti a rántotthúst, továbbá szereti a sajtos-tejfölös-fokhagymás lángost, bizonyára a Borzacskát is szeretni fogja. Én ugyanis e két étel keresztezésének tartom leginkább... :D Bevezetőként még annyit, hogy aki eddig karajból készítette a rántott szeletet (mint pl. én), az egyszer próbálja ki sertésszűzből. Mennyei! Aki ezt eddig is tudta, attól meg én kérek elnézést! Nálunk ez úgy esett, hogy már nem volt karaj a hentesnél, és ő ajánlotta helyette a sertésszűzet... :D De jöjjön a recept végre!

Hozzávalók:

  • fejenként 1-2 szelet sertésszűz ferdén, majdnem karajszelet nagyságúra szelve (de ha nem hiszel nekem, jó lesz a karaj is) :D
  • panírozáshoz zsemlemorzsa, liszt, tojás, tej, fokhagyma, só
  • a tetejére tejföl, reszelt Trappista sajt
  • köretként fokhagymás uborkasaláta, rizi-bizi (pl., de ezt a része szabadon választott)

Elkészítés:

A hússzeleteket egy kicsi kiklopfoljuk (csak a miheztartás végett, de ha Te papírvékonyan szereted, felőlem úgy is készítheted :D). Sózzuk, és megkenjük zúzott fokhagymával. Ha valaki csak enyhén fokhagymásan szeretné elkészíteni, akkor a panírozáshoz szükséges tojásba tegye a fokhagymát. A húst fogyasztás előtt bepanírozzuk, és azonnal kisütjük. Frissen tálaljuk, mégpedig úgy, hogy minden hússzeletre tejfölt kenünk, és megszórjuk trappista sajttal. Én ma rizi-bizivel és fokhagymás uborkasalátával tálaltam. Nagy sikere volt...

Szolgálati közlemény: igazából borzaska a neve, de mivel már belinkeltem pár helyre, nálam marad borzacska! :D :D :D

Jó étvágyat!

 

Címkék: gasztro rántotthús főétel gastro karaj sertésszűz borzaska borzacska rántottszelet sajtostejfölös vasárnapra

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemfoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr873074174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása