Hagymás rostélyos

 2010.11.01. 14:34

 

A lecsós szelet mellett a hagymás rostélyos a legnagyobb kedvencem. Étteremben számtalanszor ettem már, de itthon soha nem jutott még eszembe elkészíteni. Most valahogy mégis eszembe jutott, és mivel a hosszú hétvége alatt az egyik nap ételeit én választhattam ki, éltem a lehetőséggel, és hagymás rostélyost rendeltem!

Hozzávalók (4):

  • 4 szelet marha hátszín
  • mustár, só, bors, olaj a páchoz
  • 4 közepes hagyma
  • só, liszt
  • burgonya

Elkészítés:

A hátszín-szeleteket előző este bepácoljuk mustárral, sóval, borssal és olajjal.

 

A legjobb az lenne, ha a 3 hozzávalót (hús, hagyma, krumpli) egyszerre tudnánk elkészíteni, de ez otthoni körülmények között nem biztos, hogy kivitelezhető, nem beszélve a háromszoros olajmennyiségről. Ha igazán igényesek akarunk lenni (és tudunk egyszerre háromfelé figyelni, akkor 3 különböző olajos serpenyőben készítsük el a 3 hozzávalót. Ha egy edényben készítjük, akkor a sorrend az alábbi legyen.)

Kisütjük a hasábburgonyát. Ezután besózzuk a félkarikára vágott hagymát, és lisztbe forgatjuk. Forró olajban hirtelen aranybarnára sütjük. Végül a hússzeleteket is megsütjük az olajban. A hús süthetjük olyan melegszendvics-készítőben is, melynek van erre alkalmas betétje. (Mi mindkettőt kipróbáltuk, nekem az olajban sült jobban ízlett).

 

 

Címkék: hagyma marha főétel rostélyos hagymásrostélyos

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemfoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr582413667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása